Dag mevrouw,
Ik heb u reeds gecontacteerd. Zoals ik opmerkte ik krijg dan veelal geen antwoord. Ik kan begrijpen dat u denkt wat moet ik ermee?!! Doch hier speelt een staatsrechtelijke kant inzake de werking van democratie en mensenrechten in Nederland.
De grootste ellende startte toen toenmalig Frans Timmermans tot 2 keer toe de gemeente heerlen schriftelijk vroeg inzake de gebeurtenis van 29 juni 1999 ten stadskantore. (de fysieke en psychische bedreiging door ambtenaren naar ondergetekende) Het antwoord is de gemeente Heerlen Frans Timmermans en ondergetekende schuldig gebleven. Toen ondergetekende op een open gesprek aandrong, kwam er een afspraak tot stand waar bij de directeur WVS in bijzijn van de wethouder Cultuur aan het mogelijk begin van het gesprek ondergetekende 3 maal op intimiderende wijze “we zullen je aanpakken” toesnauwde, ondergetekende is toen opgestapt.
Ik heb een rapport geschreven over financiële onverkwikkelijkheden (fraude samenwerking tussen afdeling cultuur en Abraxas inzake het door voorgestelde wereldmuziekfestival dat in Heerlen Pemitochi (vriendschap in nigeriaans?!!) werd genoemd.
Ik ben 2 maal op het politie buro moeten verschijnen waar men mij klaarblijkelijk de mond moest snoeren/beangstigen, maar waar ik de dienstdoende politie agenten het verhaal breed uiteenzette ipv 10 minuten bestraffend toespreken werd het een gesprek waar ik relaas deed van mijn ervaringen inzake het niet kunnen/mogen functioneren als kultuurproducent en de fraudeleuze praktijken bij de afdeling cultuur, gemeente heerlen. Ik kreeg het advies van oprechte politie-agenten om heerlen te verlaten want van (al wijzend) naar het gemeentehuis daar kan je nooit van winnen, krijg je nooit gelijk.
Ik heb sinds begin jaren 2000 brieven/emails geschreven inzake Integer Openbaar Bestuur in Heerlen.
Ik ben 2 maal door politie opgepakt geworden daar ik vermeend gebiedsverbod overschreden had, 1 keer toen ik een brief naar de receptie bracht ander keer bij een SP avond inzake ontwikkelingssamenwerking, en vervolgens in politiecel gegooid worden. De 1e keer stond ik te hyperventileren (ik heb in het verleden inzake mensenrechten op scholen een programma aangeboden inzake mensenrechten van AI) en 2e keer was er een wachthouder niet reageerde op mijn verzoek om hulp toen ik in een politiecel zat.
Ik heb tijdens mijn examen HEAO met de wereldvoedselmaaltijd op de promade gestaan om aandacht te vragen voor Wapenwedloop doodt mensen wereldwijd.
Ik schreef ik ben socialist, punk en rasta. Klinkt een beetje teveel trop ne c’est pas?
Wel ik ben actief geweest in JS in PvdA, schreef in LD over werkloosheidcijfers en was lid van Landelijke werkgroep Werk en Inkomen met o.a. Sharon Dijksma, Jan Hamming, Lennart Booij. Heb de iniatiefnemer van Bevrijdingsfestival te Haarlem tijdens een pauze van de Landelijke werkgroep W&I gezegd om het festival landelijk te maken, wat het jaar erop geschiedde en blijkt nu het grootste festival van Nederland te zijn.
Sinds mijn schooltijd als 12 jarige had ik een rebelse opstelling, vond in muziek een medestrijder, was in 1975 bekend met de ontwikkeling in New York en 1976 in UK. Na het eerste album van The Ramones schreef ik “The Ramones” op een t-shirt, terwijl 37 later ik opeens het straatbeeld hiervan vergeven zag. Zag vele punkbands bij hun eerste optredens op het continent. Ben in London op die plaatsen geweest waar het gebeurde, even saai als bij mij in mijn geboorteplaats, heerlerheide, mijnwerkersbuurt. Maar eenmaal een punk, not a weekendpunk zoals the TV Personalities beschreven, altijd punk, a rebel gelijk The Clash, die samenwerking vonden met Lee “Scratch” Perry.
Rasta, mi white bwoy?, yes woman me tell u.
Eerste single die we van onze ouders kochten mochten was Israelites van Desmond Dekker 68/69, helemaal van heerlerhei naar Heerlen gelopen, bij Roex. Een early reggae single, vervlogens als 13 jarige 2e album (na blauwe Beatles verzamelaar) Burning van the Wailers.
Als 16 jarige op einde van de proefwerkweek Amsterdamse platenzaak trip reggae in de importzaken gekocht. En in 1977 kenner van Jamaicaanse muziek (als 16-17 jarige) en cultuur (tijdens The Clash te Bilzen werd na 15 minuten de show stopgezet, men draaide toen roots rock reggae o.a. Mikey Dread, en The Clash maakte er een goed concert van.
In 1990 ontmoette ik iemand die ook in Euregio woonde en samen promootte wij muziek uit JA, roots and culture music en ik promootte muziek op fair trade basis uit Congo, OK Jazz, Zaiko Langa Langa, Choc Stars; van OK Jazz promootte ik in het bijzonder de musici verblijvend in Brussel die die Weekend op het Afrikafestival Hertme wederom 4 of 5 keer als headliner fungeerde. Trouwens Les Grand Maquisards welke ik naar het Bevrijdingsfestival Wageningen en Utrecht bracht 1995 was door Prins Claus uitgenodigd voor een optreden, daar Prins Claus de muziek kende van zijn Jugendzeit in Tanzania, helaas de leider van de groep, de zanger Ntesa Dalienst was door een hersenbloeding uitgeschakeld.
Ik heb bijgedragen een een culturele revolutie worldwide inzake muziek en ook gedachtengoed. Ik heb mij altijd vreedzaam strijdbaar opgesteld, door de machten wordt dat niet gewaardeerd ergo bestreden, ondanks de vele bibliotheken dikke boeken inzake mensenrechten en mooie woorden uitgesproken op hoogtijdagen.
Intimidatie, valse beschuldigingen en verklaringen tov rechtbank, beroepsverbod en imago beschadigingen etc gelijk chinese misstanden doen zich ook in nederland voor. Gedachtegoed en mensen veranderen/geven vorm aan de samenlevingen.
Ik stuur u nog een brief aan de gemeenteraadsleden jongstleden aan hen verzonden.
AUTHOR: Jos Zimny
AUTHOR EMAIL: joszimny@home.nl
AUTHOR URL:
SUBJECT: [Marcia Luyten] Contact
IP: 84.25.176.29
Array
(
[1_Naam] => Jos Zimny
[2_E-mail] => joszimny@home.nl
[3_boodschap] => Dag mevrouw,
Ik heb u reeds gecontacteerd. Zoals ik opmerkte ik krijg dan veelal geen antwoord. Ik kan begrijpen dat u denkt wat moet ik ermee?!! Doch hier speelt een staatsrechtelijke kant inzake de werking van democratie en mensenrechten in Nederland.
De grootste ellende startte toen toenmalig Frans Timmermans tot 2 keer toe de gemeente heerlen schriftelijk vroeg inzake de gebeurtenis van 29 juni 1999 ten stadskantore. (de fysieke en psychische bedreiging door ambtenaren naar ondergetekende) Het antwoord is de gemeente Heerlen Frans Timmermans en ondergetekende schuldig gebleven. Toen ondergetekende op een open gesprek aandrong, kwam er een afspraak tot stand waar bij de directeur WVS in bijzijn van de wethouder Cultuur aan het mogelijk begin van het gesprek ondergetekende 3 maal op intimiderende wijze “we zullen je aanpakken” toesnauwde, ondergetekende is toen opgestapt.
Ik heb een rapport geschreven over financiële onverkwikkelijkheden (fraude samenwerking tussen afdeling cultuur en Abraxas inzake het door voorgestelde wereldmuziekfestival dat in Heerlen Pemitochi (vriendschap in nigeriaans?!!) werd genoemd.
Ik ben 2 maal op het politie buro moeten verschijnen waar men mij klaarblijkelijk de mond moest snoeren/beangstigen, maar waar ik de dienstdoende politie agenten het verhaal breed uiteenzette ipv 10 minuten bestraffend toespreken werd het een gesprek waar ik relaas deed van mijn ervaringen inzake het niet kunnen/mogen functioneren als kultuurproducent en de fraudeleuze praktijken bij de afdeling cultuur, gemeente heerlen. Ik kreeg het advies van oprechte politie-agenten om heerlen te verlaten want van (al wijzend) naar het gemeentehuis daar kan je nooit van winnen, krijg je nooit gelijk.
Ik heb sinds begin jaren 2000 brieven/emails geschreven inzake Integer Openbaar Bestuur in Heerlen.
Ik ben 2 maal door politie opgepakt geworden daar ik vermeend gebiedsverbod overschreden had, 1 keer toen ik een brief naar de receptie bracht ander keer bij een SP avond inzake ontwikkelingssamenwerking, en vervolgens in politiecel gegooid worden. De 1e keer stond ik te hyperventileren (ik heb in het verleden inzake mensenrechten op scholen een programma aangeboden inzake mensenrechten van AI) en 2e keer was er een wachthouder niet reageerde op mijn verzoek om hulp toen ik in een politiecel zat.
Ik heb tijdens mijn examen HEAO met de wereldvoedselmaaltijd op de promade gestaan om aandacht te vragen voor Wapenwedloop doodt mensen wereldwijd.
Ik schreef ik ben socialist, punk en rasta. Klinkt een beetje teveel trop ne c’est pas?
Wel ik ben actief geweest in JS in PvdA, schreef in LD over werkloosheidcijfers en was lid van Landelijke werkgroep Werk en Inkomen met o.a. Sharon Dijksma, Jan Hamming, Lennart Booij. Heb de iniatiefnemer van Bevrijdingsfestival te Haarlem tijdens een pauze van de Landelijke werkgroep W&I gezegd om het festival landelijk te maken, wat het jaar erop geschiedde en blijkt nu het grootste festival van Nederland te zijn.
Sinds mijn schooltijd als 12 jarige had ik een rebelse opstelling, vond in muziek een medestrijder, was in 1975 bekend met de ontwikkeling in New York en 1976 in UK. Na het eerste album van The Ramones schreef ik “The Ramones” op een t-shirt, terwijl 37 later ik opeens het straatbeeld hiervan vergeven zag. Zag vele punkbands bij hun eerste optredens op het continent. Ben in London op die plaatsen geweest waar het gebeurde, even saai als bij mij in mijn geboorteplaats, heerlerheide, mijnwerkersbuurt. Maar eenmaal een punk, not a weekendpunk zoals the TV Personalities beschreven, altijd punk, a rebel gelijk The Clash, die samenwerking vonden met Lee “Scratch” Perry.
Rasta, mi white bwoy?, yes woman me tell u.
Eerste single die we van onze ouders kochten mochten was Israelites van Desmond Dekker 68/69, helemaal van heerlerhei naar Heerlen gelopen, bij Roex. Een early reggae single, vervlogens als 13 jarige 2e album (na blauwe Beatles verzamelaar) Burning van the Wailers.
Als 16 jarige op einde van de proefwerkweek Amsterdamse platenzaak trip reggae in de importzaken gekocht. En in 1977 kenner van Jamaicaanse muziek (als 16-17 jarige) en cultuur (tijdens The Clash te Bilzen werd na 15 minuten de show stopgezet, men draaide toen roots rock reggae o.a. Mikey Dread, en The Clash maakte er een goed concert van.
In 1990 ontmoette ik iemand die ook in Euregio woonde en samen promootte wij muziek uit JA, roots and culture music en ik promootte muziek op fair trade basis uit Congo, OK Jazz, Zaiko Langa Langa, Choc Stars; van OK Jazz promootte ik in het bijzonder de musici verblijvend in Brussel die die Weekend op het Afrikafestival Hertme wederom 4 of 5 keer als headliner fungeerde. Trouwens Les Grand Maquisards welke ik naar het Bevrijdingsfestival Wageningen en Utrecht bracht 1995 was door Prins Claus uitgenodigd voor een optreden, daar Prins Claus de muziek kende van zijn Jugendzeit in Tanzania, helaas de leider van de groep, de zanger Ntesa Dalienst was door een hersenbloeding uitgeschakeld.
Ik heb bijgedragen een een culturele revolutie worldwide inzake muziek en ook gedachtengoed. Ik heb mij altijd vreedzaam strijdbaar opgesteld, door de machten wordt dat niet gewaardeerd ergo bestreden, ondanks de vele bibliotheken dikke boeken inzake mensenrechten en mooie woorden uitgesproken op hoogtijdagen.
Intimidatie, valse beschuldigingen en verklaringen tov rechtbank, beroepsverbod en imago beschadigingen etc gelijk chinese misstanden doen zich ook in nederland voor. Gedachtegoed en mensen veranderen/geven vorm aan de samenlevingen.
Ik stuur u nog een brief aan de gemeenteraadsleden jongstleden aan hen verzonden.
[4_telefoon] => 045 542 7512
)