Beste Marcia,
Mijn naam is Kim. Ik ben eerstejaars communicatiestudent aan de Hanzehogeschool in Groningen. Nu ben ik op dit moment bezig met het onderwerp fast fashion. Ik heb hiervoor een aantal artikelen moeten analyseren. Waaronder het artikel van u: De consument is een weerloze sul tegenover met algoritmes gewapende marketeers. Uit elk artikel is het de bedoeling dat ik iets factcheck. Nu vroeg ik me af hoe u aan deze informatie kwam: De omloopsnelheid van kleren nam sterk toe. Wereldwijd stegen kledingaankopen per hoofd van de bevolking met 60 procent, terwijl die kleren maar half zo lang worden gehouden. Welke bron heeft u bijvoorbeeld gebruikt? ik ben erg benieuwd!
Ik hoop dat u me hierbij kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Kim Jongste
AUTHOR: Kim Jongste
AUTHOR EMAIL: k.jongste@st.hanze.nl
AUTHOR URL:
SUBJECT: [Marcia Luyten] Contact
IP: 2001:1c01:34c9:9b00:6d38:85de:3aff:3e0b
JSON_DATA
{“1_Naam”:”Kim Jongste”,”2_E-mail”:”k.jongste@st.hanze.nl”,”3_”:”Beste Marcia,\r\n\r\nMijn naam is Kim. Ik ben eerstejaars communicatiestudent aan de Hanzehogeschool in Groningen. Nu ben ik op dit moment bezig met het onderwerp fast fashion. Ik heb hiervoor een aantal artikelen moeten analyseren. Waaronder het artikel van u: De consument is een weerloze sul tegenover met algoritmes gewapende marketeers. Uit elk artikel is het de bedoeling dat ik iets factcheck. Nu vroeg ik me af hoe u aan deze informatie kwam: De omloopsnelheid van kleren nam sterk toe. Wereldwijd stegen kledingaankopen per hoofd van de bevolking met 60 procent, terwijl die kleren maar half zo lang worden gehouden. Welke bron heeft u bijvoorbeeld gebruikt? ik ben erg benieuwd!\r\n\r\nIk hoop dat u me hierbij kan helpen.\r\nMet vriendelijke groet,\r\nKim Jongste”,”email_marketing_consent”:””,”entry_title”:”Marcia Luyten”,”entry_permalink”:”https:\/\/www.marcialuyten.nl\/”,”feedback_id”:”8dd7f8aa28f65fb63a55164eeae8ba2e”}