Beste Marcia,
In je artikel van 17 6 23 heb je gelijk dat .. (de democratie?) met een heldere koers moet komen, omdat burgers (bedrijven en overheden) hechten aan zekerheid. Je hoopt alleen dat politici dat doen, maar gaat eraan voorbij dat die (als iedere sterveling) hun wijsheid direct of indirect uit de media opdoen. Daar gaan media sinds de komst van internet mank en in het bijzonder de Volkskrant: in 2007 toen mijn Sijthoff Channel allang niet meer zonder kompas en horloge was, verkoos de Volkskrant onze roadmap (en mij) als fantastisch af te doen en de door mijn familie fossiel verkregen rijkdom en roem atypisch als verworvenheid te zien. Met een beetje googelen toen en nu was en is duidelijk dat mijn zoekwerk klopte (= Green Deal) en faillissementen zijn veroorzaakt door laster (via getuigenverhoor aangetoond: al vindt de Volkskrant jurist halsstarrig dat ik toch een rotte appel ben), zoals was gebleken als de door jouw ‘aandeelhouders’ ingefluisterde info was gecheckt. Kennelijk was een gecreëerde rel commercieel interessanter, dan als medium de lezer een helder toekomstbeeld te schetsen (dat de Volkskrant jou nu laat opschrijven); dat je alsnog kan doen door even door te zoeken op wat er gebeurt als C’s niet meer uit de grond mogen, maar van zonlicht komen. Inmiddels is onze Channel inhoudelijk, infrastructureel en transitiewijs het OECD antwoord op het verschil tussen een toename van CO2 in 2030 of 55% reductie. Het zou fair zijn om niet Rutte van gebrek aan visie te beschuldigen, maar hem zelf de oplossing te presenteren. Een beetje krant kan dat verifiëren, zodanig dat lezers weer vertrouwen krijgen in de toekomst (van de krant) en zelfs adverteerders niet weglopen. Iets voor een open brief voordat ik de Volkskrant zelf te kijk zet?
Met Groet,
Albertjan Sijthoff
0651090041
AUTHOR: Albert Sijthoff
AUTHOR EMAIL: albert.sijthoff@gmail.com
AUTHOR URL:
SUBJECT: [Marcia Luyten Third Site] Marcia Luyten
IP: 92.108.47.75
JSON_DATA
{“1_Naam”:”Albert Sijthoff”,”2_E-mail”:”albert.sijthoff@gmail.com”,”3_”:”Beste Marcia,\r\nIn je artikel van 17 6 23 heb je gelijk dat .. (de democratie?) met een heldere koers moet komen, omdat burgers (bedrijven en overheden) hechten aan zekerheid. Je hoopt alleen dat politici dat doen, maar gaat eraan voorbij dat die (als iedere sterveling) hun wijsheid direct of indirect uit de media opdoen. Daar gaan media sinds de komst van internet mank en in het bijzonder de Volkskrant: in 2007 toen mijn Sijthoff Channel allang niet meer zonder kompas en horloge was, verkoos de Volkskrant onze roadmap (en mij) als fantastisch af te doen en de door mijn familie fossiel verkregen rijkdom en roem atypisch als verworvenheid te zien. Met een beetje googelen toen en nu was en is duidelijk dat mijn zoekwerk klopte (= Green Deal) en faillissementen zijn veroorzaakt door laster (via getuigenverhoor aangetoond: al vindt de Volkskrant jurist halsstarrig dat ik toch een rotte appel ben), zoals was gebleken als de door jouw \u2018aandeelhouders\u2019 ingefluisterde info was gecheckt. Kennelijk was een gecre\u00eberde rel commercieel interessanter, dan als medium de lezer een helder toekomstbeeld te schetsen (dat de Volkskrant jou nu laat opschrijven); dat je alsnog kan doen door even door te zoeken op wat er gebeurt als C\u2019s niet meer uit de grond mogen, maar van zonlicht komen. Inmiddels is onze Channel inhoudelijk, infrastructureel en transitiewijs het OECD antwoord op het verschil tussen een toename van CO2 in 2030 of 55% reductie. Het zou fair zijn om niet Rutte van gebrek aan visie te beschuldigen, maar hem zelf de oplossing te presenteren. Een beetje krant kan dat verifi\u00ebren, zodanig dat lezers weer vertrouwen krijgen in de toekomst (van de krant) en zelfs adverteerders niet weglopen. Iets voor een open brief voordat ik de Volkskrant zelf te kijk zet?\r\n\r\nMet Groet,\r\n\r\nAlbertjan Sijthoff\r\n0651090041″,”email_marketing_consent”:””,”entry_title”:”Marcia Luyten”,”entry_permalink”:”https:\/\/www.marcialuyten.nl\/”,”feedback_id”:”9b81928f46cbe3d1afd4cd449eeeb323″}